Πλατεία Τροόδους - Σταυρός της Ψώκας Ποδηλατική Διαδρομή

Μία εκδρομή 55 χιλιομέτρων ενώνει την περιοχή του Τροόδους με τα βουνά του Κύκκου, ενώ επιτρέπει και επιπλέον διαδρομές στις βορειοδυτικές ακτές του νησιού από το Σταυρό στον Πύργο ή την Πόλη.

Η εκδρομή αρχίζει από την πλατεία του Τροόδους και ανεβαίνει για 2,5 χιλιόμετρα δυτικά μέχρι να φτάσει στον Όλυμπο. Από εδώ αρχίζει να κατηφορίζει προς το χωριό Πρόδρομος. Μετά στρίβει δεξιά προς το Pinewood και συνεχίζει πάνω από το χωριό του Πεδουλά μέχρι το μοναστήρι του Κύκκου. Εκεί υπάρχει η δυνατότητα στάσης στο εστιατόριο του Κύκκου πριν συνεχίσετε για τον Κάμπο.

Μια στροφή στα αριστερά πριν από τον Κάμπο οδηγεί στο Σταυρό της Ψώκας στα δυτικά και 3,5 χιλιόμετρα πιο κάτω, ακόμα μια στροφή στα αριστερά οδηγεί στην Κοιλάδα των Κέδρων. Η διαδρομή συνεχίζει ευθεία για ακόμα 16 χιλιόμετρα μέχρι την επόμενη στροφή στα αριστερά που οδηγεί στον δασικό σταθμό του Σταυρού της Ψώκας σε 3 χιλιόμετρα. Εκεί υπάρχει ένα εστιατόριο, ένας ξενώνας, ένας χώρος πικνίκ και μια φραγμένη περιοχή όπου φυλάσσονται αγρινά (κατσίκια του βουνού).

Σημείο Εκκίνησης :
Πλατεία Τροόδους
Τέρμα:
Σταυρός της Ψώκας
Συνολική Απόσταση:
55 χιλιόμετρα
Βαθμός Δυσκολίας:
Εύκολη διαδρομή, με λίγες ανηφόρες και πολλές κατηφόρες. Χρειάζεται ένα ποδήλατο δρόμου με ταχύτητες.
Κατάσταση Δρόμων:
Ασφαλτοστρωμένος σε όλο το μήκος του.